تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 13:43
55 بازدید
کد خبر : 1197

رئیس فدراسیون تکواندو:

تکواندو اردبیل ظرفیت لیگ کشوری را دارد

تکواندو اردبیل ظرفیت لیگ کشوری را دارد
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بعد از فوتبال تکواندو بیشترین ورزشکاران ساماندهی شده در استان اردبیل را دارد که امیدواریم باتوجه‌به این ظرفیت، تکواندو این استان بتواند در مسابقات لیگ کشوری حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی سیفار به نقل از «سبلان ما»، هادی ساعی پیش از ظهر امروز در انتخابات مجمع هیأت تکواندو استان اردبیل، اظهار داشت: تکواندو اردبیل بعد از فوتبال پرطرفدارترین ورزش در استان اردبیل است که این جای خوشحالی دارد.
وی با بیان اینکه اردبیل پتانسیل‌های خوبی برای توسعه دارد اظهار داشت: تعداد ورزشکاران ساماندهی شده رشته تکواندو پس از فوتبال بالاترین آمار را دارد که نشان از پتانسیل بالای این رشته در اردبیل است به همین جهت باید توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان استان و اداره کل ورزش و جوانان به رشته تکواندو شود .
رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: امیدواریم تکواندو استان اردبیل بتواند در مسابقات لیگ کشوری حضور داشته باشد که این امر نیازمند حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهادهای اردبیل است که تابه‌حال هم حمایت‌های خوبی صورت‌گرفته و امیدوارم این روند ادامه‌دار شود.

وی با تاکید بر جمایت از پیشکسوتان تکواندو گفت: پیشکسوتان مهم‌ترین عامل ارتقای تکواندو و مانند گنجینه‌ای درخشان بر تارک ورزش هستند و همین راستا از بهنام ابرار پیشکسوت تکواندو استان اردبیل و اساتید و پیشکسوتان این رشته قدردانی می‌شود.

در پایان مجمع هیأت تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی با ۳۱ رأی از ۳۳ رأی به‌عنوان رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل به مدت چهار سال انتخاب شد؛ در این انتخابات

دو عضو صاحب‌رأی از ۳۳ عضو غایب‌بودند؛ لطفعلی زاده انصراف داد و حبیب زندی در مجمع غایب بود.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول