تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 9:53
38 بازدید
کد خبر : 1583

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس عنوان کرد؛

بیش از ۵۵۰۰ سند تک برگی در انتظار تحویل

بیش از ۵۵۰۰ سند تک برگی در انتظار تحویل
نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس گفت: بیش از ۵۵۰۰ نفر در انتظار تحویل سند تک برگ خود هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، خداداد مدیر کل اداره ثبت اسناد استان اردبیل با آیت الله دکتر صفری امام جمعه گرمی و نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ،محمد خوش سیما نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت و مولایی فرماندار این شهرستان  در دفتر امام جمعه گرمی دیدار و گفتگو کرد.

محمد خوش سیما در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم و تشکر از زحمات کارکنان اداره اسناد،گفت:صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در شهرستانهای گرمی و انگوت با عقب‌ماندگی سنواتی مواجه است.

نماینده مردم شریف شهرستان های گرمی و انگوت با اشاره به عقب‌ماندگی سنواتی در زمینه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در حوزه انتخابیه خود گفت:بیش از ۵۵۰۰ نفر در انتظار تحویل سند تک برگ خود هستند.

مولایی فرماندار شهرستان گرمی هم کمبود نیرو و حجم بالای مراجعات،را عوامل اصلی نارضایتی مردم از اداره ثبت اسناد دانست و گفت: اداره ثبت اسناد و املاک گرمی با مشکل جدی و کمبود نیرو مواجه است که در حال حاضر تنها با یک نقشه‌بردار به ارائه خدمات به مراجعان خود می‌پردازد.این وضعیت نه تنها کارایی اداره را تحت تأثیر قرار داده، بلکه موجب نارضایتی شدید شهروندان نیز شده است. بسیاری از مراجعان به دلیل طولانی شدن فرآیندها و عدم پاسخگویی سریع به درخواست‌های خود، از خدمات ارائه شده ابراز نارضایتی دارند.

خداداد مدیر کل اداره ثبت اسناد استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: در چند روز آینده جهت تسهیل در امور صدور اسناد اراضی،بیست نفر در سطح اردبیل و دو نفر در شهرستان گرمی جذب اداره اسناد می شود.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول