تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 8:00
65 بازدید
کد خبر : 1156

فرماندار گرمی عنوان کرد؛

بکارگیری تمهیدات لازم برای خرید گندم در گرمی

بکارگیری تمهیدات لازم برای خرید گندم در گرمی
فرماندار گرمی گفت: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان شهرستان انجام شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، حسین مولایی در جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی شهرستان گرمی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان شهرستان گرمی انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد و کار خرید گندم در دو مرکز خرید این شهرستان انجام خواهد شد.

وی از درحال اجرا بودن طرح تفکیک ورود و خروج در مرکز خرید گندم در شهر گرمی به منظور رفاه حال بیشتر کشاورزان نیز خبر داد و اظهار داشت : برای سرعت دهی به کار خرید و همچنین جلوگیری از معطلی و ترافیک در محل خرید گندم در مرکز خرید شهری یک باسکول دیگر نیز در این‌مکان تعبیه و راه اندازی خواهد شد.

فرماندارگرمی ضمن تاکید بر سرعت دهی و روان سازی روند خرید در راستای جلوگیری از آسیب های احتمالی به محصولات کشاورزان ،استفاده از همه ظرفیت ها توسط مراکز خرید تضمینی در سطح شهرستان را خواستار شد.

حسین مولایی بیان کرد: با خرید تضمینی گندم ، هماهنگی جهت حمل این محصول هم باید انجام شود تا در کار خرید گندم خللی ایجاد نگردد.

فرماندار گرمی‌ ادامه داد: خرید تضمینی گندم و تحویل محصول به مراکز خرید تضمینی دولتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با این امر همکاری و نظارت کافی در خصوص عدم خروج گندم در چرخه خرید را انجام دهند.

وی صیانت و حراست از این محصول استراتژیک را بسیار مهم عنوان کرد و افزود:از مجموع ۴۱۳۰۰ هکتار گندم کشت شده در سطح شهرستان ۳۳۳۰۰ هکتار قابل برداشت است که پیش بینی می شود از سطح قابل برداشت این محصول با عملکرد ۱۱۰۰ کیلوگرم در هر هکتار ۳۴۵۰۰ تن گندم برداشت شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول