تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 14:16
48 بازدید
کد خبر : 1599

بازدید سرزده فرماندارگرمی از مدارس روستایی در شهرستان گرمی

بازدید سرزده فرماندارگرمی از مدارس روستایی در شهرستان گرمی
بدنبال گلایه اولیای دانش آموزان در برخی از مدارس روستایی فرماندار گرمی از مدارس روستایی سرزده بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبر نگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی سیفار، بدنبال گلایه اولیای دانش آموزان در برخی از مدارس روستایی مبنی بر کمبود معلم و همچنین کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی؛ فرماندارگرمی به صورت سرزده و بصورت میدانی بمنظور فرآیند های آموزشی و پرورشی از چندین مدارس روستایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های مدرسه قرار گرفت.

 

حسین مولایی با حضور در این مدرسه، ضمن دیدار و گفت‌وگو با معلمان و مدیران در جریان مشکلات قرار گرفت و دستورات و توصیه های لازم را به مدیر آموزش و پرورش شهرستان صادر کرد.

 

وی درجمع دانش آموزان و معلمان این مدارس گفت: در آغازین ماه سال تحصیلی وظیفه خود می دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی مدارس را مورد بازدید قرار دهیم تا اگر مشکلاتی در زمینه معلم ،کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست احصا و برطرف نماییم.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی‌ ضمن سپاس صمیمانه از تلاش معلمین وهمراهی بسیار خوب خانواده ها با آموزش وپرورش گفت: بازدیدهای سرزده و بدون اطلاع قبلی از مدارس در اقصی نقاط شهرستان در دستور کار قرار دارد تا در دیدار چهره به چهره با معلمان و دانش آموزان برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی بیش از گذشته تلاش می کنیم.

 

مدیران و معلمان این مدارس ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده فرماندارگرمی از مدارس خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی در این مداس شدند.

 

اضافه می شود که در بازدید سرزده فرماندار گرمی از مدارس روستایی ،فیاضی معاون سیاسی و امنیتی و خلیلی بخشدار بخش مرکزی نیز وی را همراهی می‌کردند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول