تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 11:57
160 بازدید
کد خبر : 571

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

جهاد تبیین، از رسالت‌های دانشجویان شود/ دست پلید غربی‌ها در حمایت از فتنه آشکار شد

جهاد تبیین، از رسالت‌های دانشجویان شود/ دست پلید غربی‌ها در حمایت از فتنه آشکار شد
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در دیدار با دانشجویان بسیجی خواستار جهاد تبیین در مورد فتنه اخیر شد و گفت: جهاد تبیین، از رسالت‌های دانشجویان شود.

به گزارش سیفار به نقل از سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) صبح امروز در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان بسیجی که در مرکز آموزشی شهید پیرزاده برگزار شد، به اغتشاشات اخیر و لزوم ورود دانشجویان به جهاد تبیین دراین‌خصوص اشاره کرد و گفت: امروز باگذشت زمان حمایت و مدیریت غرب از فتنه داخلی و دست پلید استکبار برای همگان آشکارتر شده است؛ بنابراین دانشجویان با وجود اسناد و مدارک موجود می‌توانند با تبیین و روشنگری در جامعه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی به نقش امپراطوری رسانه‌ای دشمنان در دامن‌زدن به اغتشاش و آشوب اشاره کرد و گفت: شبکه‌های رسانه‌های غربی با لجن‌پراکنی‌های سناریونویسی شده توسط دشمنان قسم‌خورده علیه کشور و ملت وارد میدان شدند که با بصیرت ملت ایران، فتنه‌انگیزی آنها خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) ایمان عمیق و باور قلبی، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی ملت غلبه کنند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه امروز فرمان جهاد تبیین از سوی امام خامنه‌ای صادر شده است، تأکید داشت: مسئولان، دانشجویان، صدا سیما، رسانه‌ها نقش خطیری دراین‌خصوص دارند و بایستی با تریبون‌ها و بستری که در دست دارند با گفتمان‌سازی در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.

دبیرکل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل شهدا را نماد عزت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی تنها با عراق نبود؛ بلکه جنگ با بلوک شرق بود و با رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدا و رزمندگان اسلام از زمان امپراطوری ایران تنها جنگی بود که یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

سردار محمدی اصل با بیان این که جنگ امروز صدای توپ و تانک ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی مقابل تانک و توپ و خمپاره ایستادند؛ اما امروز سلاح دشمن و سلاح نبرد با دشمن قلم و تولید محتوا است و دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای دروغین ایمان راسخ، قلب و اذهان جوانان و نوجوانان را نشانه رفته‌اند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده اخیر با بصیرت ملت ایران و وجود پیکرهای مطهر شهدای گمنام خاموش شد، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدای والامقام این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) ماندگار کرده است.

وی از جنگ امروز  به‌عنوان جنگ رسانه‌ای و روانی نام برد و گفت: دفاع در سنگرهای مختلف باقی است و جوانان پای‌کار و مؤمن و مخلص در صحنه‌های نبرد حاضر هستند و دفاع همچنان باقی است، همان‌طور که امام راحل فرمودند جوانان ما همچون جوانان صدر اسلام هستند  و با جان‌ودل راه شهدا را ادامه می‌دهند.

محمدی اصل در پایان سخنان خود از برگزاری یادواره خانوادگی در منزل خانواده‌های شهدا خرداد و گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه و حفظ حجاب اسلامی دو مؤلفه اصلی وصایای شهدا است

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان این نشست با تأکید بر این که دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، گفت: لازمه کار وفاداری به شهدا و سربازی و تبعیت از ولایت و رهبری است.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول