تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 12:00
69 بازدید
کد خبر : 1245

وزیر کشور خبر داد:

الحاق ۳۰۰ هکتار از اراضی ارس به ایران

الحاق ۳۰۰ هکتار از اراضی ارس به ایران
وزیر کشور گفت: به دلیل ورود بخشی از جریان آب رود ارس از سمت کشور آذربایجان به خاک کشورمان، بخشی از خاکمان ازدست‌رفته بود که الحاق مجدد ۳۰۰ هکتار از اراضی کشورمان با طرف کشور جمهوری آذربایجان هماهنگی لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی سیفار به نقل از «سبلان ما»، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در جریان سفر یک‌روزه به استان اردبیل در بازدید از محل ساماندهی رود ارس در منطقه پارس‌آباد مغان، اظهار کرد: به دلیل ورود بخشی از جریان آب رود ارس از سمت کشور آذربایجان به خاک کشورمان، بخشی از خاکمان ازدست‌رفته بود که الحاق مجدد ۳۰۰ هکتار از اراضی کشورمان با طرف کشور جمهوری آذربایجان هماهنگی لازم انجام شده است.

وزیر کشور گفت: بر اساس قول پیمانکار پروژه و پیگیری‌های ویژه و مستمر استاندار اردبیل، پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و نهایتاً ۳۰۰ هکتار از اراضی کشورمان مجدداً در خاک جمهوری اسلامی ایران احیاء خواهد شد.

وزیر کشور صبح امروز با استقبال سید حامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی از فرودگاه پارس‌آباد وارد استان اردبیل شد.

برگزاری نشست‌های بررسی مسائل شهرستانی در محل شهرستان‌های پارس‌آباد و مشکین‌شهر، بازدید از پروژه‌های مرزی و عمرانی و آغاز بهره‌برداری رسمی از تقاطع نیایش جزو برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک‌روزه به استان اردبیل خواهد بود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول