تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 9:13
85 بازدید
کد خبر : 1577

۷۵۷ میوه‌فروش در ۴۶ مکان ساماندهی شدند؛

طرح ساماندهی وانت‌بارها در اردبیل آغاز شد

طرح ساماندهی وانت‌بارها در اردبیل آغاز شد
شهردار اردبیل گفت: از امروز وانت‌بارهای میوه‌فروش حق توقف در خیابان‌ها را نداشته و باید در ۴۶ محل‌ تعیین شده استقرار پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار، محمود صفری  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانتی‌های میوه‌فروش در اردبیل خبر داد و گفت: طبق این طرح از امروز وانت‌بارهای میوه‌فروش حق توقف در خیابان‌ها را نداشته و باید در محل‌های تعیین شده استقرار پیدا کنند.

وی افزود: طرح ساماندهی وانتی‌های میوه‌فروش و مستقر شدن این وانت‌بارها در مکان‌های مشخص به‌صورت پایشی با در نظر گفتن وضعیت معیشتی مردم انجام شد که در این طرح ۷۵۷ نفر در ۴۶ مکان مختلف ساماندهی شدند.

شهردار اردبیل گفت: سعی می‌کنیم  مشکل سرویس بهداشتی مکان استقرار وانتی‌های میوه فروش نیز در روزهای آینده رفع  شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید مسئولان شهری برای استقرار وانت‌بارهای میوه‌فروش در مکان‌های مشخص شده، با گشت تلفیقی به افرادی که در این مکان‌ها مستقر نشده‌اند، تذکر داده می‌شود، تا در این مکان‌ها استقرار یابند و بدین ترتیب مشکلی بری خرید مردم پیش نخواهد آمد.

 صفری با اشاره به آغاز طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش و تعیین محل‌های استقرار وانتی‌ها، از شهروندان خواست تا به‌جای خرید از وانتی‌های حاشیه خیابان، از میوه‌فروشان مستقر در محل‌های تعیین شده خرید کنند تا شهرداری را جهت اجرای بهتر طرح همراهی کنند.

تعیین مکان استقرار  وانت‌بارهای میوه‌فروش در ۴۶ نقطه از شر اردبیل از طریق قرعه کشی انجام شد.

انتهای خبر/ ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول