تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 11:34
28 بازدید
کد خبر : 1547

اطلاعیه شرکت گاز استان اردبیل؛

قطعی گاز در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی و بیله‌سوار

قطعی گاز در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی و بیله‌سوار
شرکت گاز استان اردبیل در اطلاعیه‌ای از قطعی گاز در قسمتی از مناطق در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی و بیله‌سوار در روز یکشنبه ۱۵ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از شرکت گاز استان اردبیل، به اطلاع کلیه مشترکینی که در شهرستان اردبیل، شهرک کشاورزی، خیابان آفتاب، کوچه‌های آفتاب ۱، ۲، ۳ و ۴ ساکن هستند می‌رساند؛ به علت تعمیرات، توسعه شبکه، عملیات جوشکاری و تزریق گاز، روز یکشنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۹ صبح به مدت  ۸ ساعت گاز آنها قطع خواهد شد.

همچنین به اطلاع کلیه مشترکینی که در شهرستان مشگین‌شهر، کوی شهید قهرمانی ساکن هستند می‌رساند؛ به علت تعمیرات، توسعه شبکه، عملیات جوشکاری و تزریق گاز، روز یکشنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶ ساعت گاز آنها قطع خواهد شد.
و نیز به اطلاع کلیه مشترکینی که در شهرستان مشگین‌شهر، بخش قصابه، جاده عصر‌آباد، خیابان ولیعصر و کوچه‌های پائین‌تر از شهرداری ساکن هستند می‌رساند؛ به علت تعمیرات، توسعه شبکه، عملیات جوشکاری و تزریق گاز، روز یکشنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۸ صبح به مدت  ۱۰ ساعت گاز آنها قطع خواهد شد.
و به اطلاع کلیه مشترکینی که در شهرستان گرمی روستاهای سید‌آباد، زارع‌آباد، آنقوتلار، ساری نصیرلو، نجفقلی‌کندی، عدالت قشلاقی، قاتیر یوران سفلی و علیا، یدّی قارداش، بهرام‌کندی و پلیس راه گرمی _ بیله‌سوار و در شهرستان بیله‌سوار روستاها و قشلاقات تابع دهستان انجیرلو و در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار روستاهای دمیرچی خرابه‌سی، لیملو، آزاد‌آباد، سهراب‌آباد، حسن‌خان دره‌سی، پارا قشلاق‌علیا و ایده‌لو  ساکن هستند می‌رساند؛ به علت تعمیرات، توسعه شبکه، عملیات جوشکاری و تزریق گاز، روز یکشنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت گاز آنها قطع خواهد شد.

انتهای خبر/ س

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول