تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 17:03
35 بازدید
کد خبر : 1511

امام جمعه گرمی:

ایران کشوری که سلطه پذیری از شرق و غرب را رد کرد

ایران کشوری که سلطه پذیری از شرق و غرب را رد کرد
امام جمعه گرمی گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین کشوری که با توجه پروردگار عالم و رهبری امام راحل سلطه پذیری از شرق و غرب را رد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی سیفار، ایت الله صفری،️ امام جمعه گرمی در خطبه های این هفته شهرستان گرمی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع تعدادی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت علت وجود جنگ در دنیا را وجود کشورهای سلطه گر و استکبار عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین کشوری بود که سلطه پذیری را از شرق و غرب قبول نکرد وبا وجود اتحاد سلطه گران دنیابرای شکست انقلاب ایران با لطف وعنایت الهی ورهبری امام راحل از انقلاب نوپای ایران شکست خورد.

آیت الله صفری نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرچه رادر نهضت انقلاب اسلامی داریم مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان دوراندفاع مقدس هستیم و شهدای دوران دفاع مقدس به ما عزت و افتخار دادند، شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال جنگ به واسطه ایمان به خدا، رسالت و ولایتی که بر عهده داشتند حتی یک وجب از خاک را به دست دشمن ندادند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۳۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای جبهه مقاومت و شهدا حریم و حرم گفت: مدیون خوش شهیدان بوده و یاد آنها را همیشه زنده می‌داریم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول