تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1403 - 20:00
71 بازدید
کد خبر : 1262

مناظره رؤسای ستاد کاندیدهای ریاست‌جمهوری برگزار شد؛

رؤسای ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری اردبیل چه گفتند؟

رؤسای ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری اردبیل چه گفتند؟
مناظره‌ای با حضور رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیدهای ریاست‌جمهوری در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، اولین مناظره رؤسای ستاد استانی نامزدهای ریاست‌جمهوری در مجتمع فرهنگی فدک به میزبانی بسیج دانشجویی استان اردبیل برگزار شد.

مناظره رؤسای ستادهای انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر دیروز با حضور ۴ نفر از رؤسای ستاد نامزدها برگزار شد.

رئیس جمهور راحت طلب نیازنداریم

حجت‌الاسلام حسین نوری در مناظره رؤسای ستاد استانی نامزدهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در مورد فضای مجازی باید چنین عرض کنیم  فیلترینگ قانونی است و نباید امنیتی برخورد نشود و اینترنت ملی اجرا شود.

وی افزود: اگر در مورد واگذاری‌ها و بخش خصوصی صحبت کنیم می‌بینم دولت روحانی در واگذاری کشت صنعت مغان کارنامه درخشانی ندارد آیا این مجموعه عظیم کشاورزی و دامپروری در کشور آباد شد یا ویران؟

رئیس ستاد سعید جلیلی در اردبیل گفت: جای خوشبختی است که پزشکیان و زنجانی و هیات من الذله سر می‌دهند؛ اما آیا صندوق ذخیره فرهنگیان که بلایی سرش آوردند خبر ندارند، حق آبه پارس‌آباد کجا رفت، اگر از ناکارآمدی صحبت می‌شود باید به این موضوع مهم اذعان داشت که کشور ۳۲ سال در دست چه افکاری و حزبی بود.

وی تصریح کرد: شما به کودکی در خیابان سیلی خورد دلتان سوخت کاش برای خانمی که در حمام تیرباران شد نیز دلسوزی می‌کردید، مردم به‌خوبی به یاد دارند که نگاه حاکم بر این کشور بود که صبح جمعه متوجه می‌شد، آب‌خوردن را به برجام مرتبط می‌کرد، به دوران عبرت باز نخواهیم گشت.

نوری گفت: به رئیس‌جمهور اتاق شیشه‌ای شاسی‌بلند سوار و راحت طلب و خوش نشین نیاز نداریم، وعده صادق نشان داد صنایع دفاعی ما اقتدار آفرین است.

 

خصوصی سازی دچار مشکل است

جواد زنجانی رئیس ستاد پزشکیان در اردبیل با بیان اینکه موافق واگذاری کشت و صنعت مغان نبودم اظهار داشت: خصوصی‌سازی در اجرا و عمل موفق نبوده سازوکاری قانون‌گذاری اشتباه و حوزه اجرا و نظارت ضعیف است و باید به این توجه داشت بخش خصوصی حمایت ندارد و به جایی نمی‌رسد باید این قانون بازنگری شود.

وی افزود: علت حضور پزشکیان برای پیشرفت آذربایجان است باید مردم شمال غرب کشور مناطق محروم نقش خود را انتخابات برای توسعه نشان دهند.

و با بیان اینکه حجاب پرورش‌دهنده انقلابیون بود، گفت: اما امروز مسائلی پیش‌آمده که از حجاب دل‌خون داریم، دوران مسئولین فرهنگی اعتقادی که بودجه دارند رفت، زمانی که به کودکان ما در خیابان سیلی زدند ما امید اصلاح نداریم آمدیم ابر بحران‌ها، کشور را به پرتگاه سقوط نکشد.

رئیس ستاد زنجانی اظهار داشت: برای اجرای حجاب و جلوگیری از رانت‌خواری متوسل به اجرای قانون می‌شویم نه زور، و اولین کار ما حل معضل آب شرب استان اردبیل است که باید شرب از مصرفی جداسازی شود.

زنجانی گفت: عادلانه نیست که نماینده سه  کاندیدای پوششی در مقابل من قرار بگیرد و طیف من را بکوبد. اکنون که دوستان نمی‌توانند در مورد پزشکیان حرفی بزنند به خود من حمله می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد اقتصاد دست قوه مجریه است ولی ۷۰ درصد آن در دست نهادهای پنهان و دولت سایه پنهان است؛ مشخص است وقتی خط فقر ۳۰ میلیون است و میانگین حقوق ۱۲ میلیون نمی‌شود خانواده را اداره کرد.

 

رؤسای ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری اردبیل چه گفتند؟

فرصت آزمون و خطا نداریم

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی رئیس ستاد محمدباقر قالیباف اظهار داشت: قالیباف اعتقاد به مذاکره دارد رفع تحریم نقش اساسی در رفع ضعف اقتصادی دارد و لی این تنها محور نیست مذاکره زمانی موفق است که بدنه نظام مجلس دولت مجمع تشخیص منسجم باشد.

وی افزود: مرگ بر اسرائیل گفتیم و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم و تحریم نشدیم. اقتدار مرز مذاکره را می شکاف جمهوری اسلامی از یمن عراق لبنان شامات آغازگر بوده همسایگان اولویت اول ما در مذاکرات است.

نوروزی گفت: دولت را درگذشته تجربه کردیم که ۶۶ هزار هکتار زمین حاصلخیز را به قیمت کاغذ را واگذار کرد؛ اعتقاد دارم اگر کارها به جوانان واگذار می‌شد نسل آینده چالش‌های امروزی را نداشت.

وی تأکید کرد: خواهران و دختران ما برای ما مقدس هستند این تقدس را به هر بهانه‌ای نباید بشکنیم در این صورت واژه مادر زیر سؤال می‌رود مفهوم خود را از دست می‌دهد

وی با بیان اینکه فرصت آزمون‌وخطا نداریم تصریح کرد: اقتدار برای جوابگویی به ظلم و تجاوز است عزت همان اقتدار است که همگان با آن موافق هستند ۴ سال آینده را با عقلانیت می‌خواهیم .

وی اظهار داشت: عقلانیت مشکل‌گشای کشور است این انتخابات برای همه سلایق نماینده دارد پزشکیان در مناظرات برنامه ندارد و برای سؤالات به کارشناس ارجاع می‌دهد.

 

رؤسای ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری اردبیل چه گفتند؟

دیپلماسی التماسی نمی خواهیم

جواد انزابی رئیس ستاد گفت: برنامه قاضی‌زاده در سیاست خارجی با نگرش به کشورهای منطقه است و برای ارتباط با همسایگان نگاه وِیژه دارد.

وی افزود: مسائل راهبردی  در  سه محور حکمت، مصلحت، عزت باید دنبال شود و از دیپلماسی التماسی به دیپلماسی عزتمندانه برسیم منفعت و مصلحت خودمان را تأمین کنیم.

وی اظهار داشت: در مورد برجام نماینده امریکا کتاب مذاکره کار بزدلان نیست را منتشر کرده جزئیات مذاکرات را نوشته در این زمینه مطالعه کنند سیاست‌های مهارکننده چیست و برجام چه بود چه شد و به کجا رسید.

رئیس ستاد قاضی‌زاده هاشمی گفت: اگر قانون حجاب را قبول نکنیم آیا حجاب خاصیت خود را از دست می‌دهد مفهوم اینکه خانواده‌ای حجاب داشته باشد ولی به حجاب بی‌تفاوت باشد معنا ندارد؛ خاصیت حجاب در صیانت آن است.

وی تصریح کرد: قبلاً هم سرکار بودید کارهایتان چه شد چیزی جز التهاب داخلی عایدی نداشتید اردبیل نیازمند به توسعه و خدمت است از اشخاصی که خاطرات خوش نداریم به ما خدمت نخواهند کرد خیری برای اردبیل ندیدیم ذائقه ما را تلخ کردند، رئیس‌جمهوری می‌خواهیم عدالت‌محوربوده و  بر اساس آموزه‌های دینی توسعه متوازن و عدالت در رشد را پیاده کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول