تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 14:14
49 بازدید
کد خبر : 1329

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل عنوان کرد؛

رفع قوانین مخل کسب و کار از اولویت های اقتصادی استان

رفع قوانین مخل کسب و کار از اولویت های اقتصادی استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: شناسایی و رفع قوانین و مقررات مخل کسب و کار از اولویت های اقتصادی استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار، یاسر عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گرمی در نشست با صاحبان صنایع این شهرستان از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

در این بازدید که فرماندار و نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی هم وی را همراه می کردند، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل شناسایی و رفع قوانین و مقررات مخل کسب و کار را از اولویت های اقتصادی استان دانست و گفت: رشد تولید و به تبع آن رشد اشتغال در استان منوط به تامین منابع مالی است که در این زمینه بانک‌های عامل استان به رغم محدودیت‌هایی که دارند، به‌صورت ویژه عمل کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل برنامه‌ریزی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد را از اولویت‌های اصلی استان ذکر کرد و گفت: یکی از راهکارهای افزایش تولید توجه و تمرکز بر واحدهای راکد و تلاش برای احیای این واحدها در استان است که تعداد قابل توجهی از آنها برطرف شده است.

مولایی فرماندار گرمی هم‌ در این نشست ضمن تاکید بر حل مشکلات زیر ساختی در این‌ناحیه صنعتی، عمده ترین مشکل سرمایه گذاران و صاحبان‌صنایع در گرمی را سرمایه در گردش و بهره مندی آنان از تسهیلات ارزان قیمت عنوان کرد و ضمن تشکر از حضور سرمایه گذران و اشتغال آفرین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست در بحث راه، آب، برق و استاندارد سازی مناسب در چارچوب قانون حمایت‌های ویژه را به این واحدهای صنعتی داشته باشند تا شاهد رشد اقتصادی در شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول