تاریخ انتشار: سه شنبه 20 شهریور 1403 - 10:07

فرماندار شهرستان گرمی گفت: طرح جامع شهری شهر گرمی در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی پس از تصویب درکمیته تخصصی مربوطه استان در شورای عالی معماری و شهرسازی ایران تصویب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی سیفار، بنا به گفته فرماندار شهرستان گرمی طرح جامع شهری شهر گرمی در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی پس از تصویب درکمیته تخصصی مربوطه استان در شورای عالی معماری و شهرسازی ایران تصویب می‌شود.

حسین مولایی اظهار داشت: با تصویب این طرح مشکلات تامین زمین برای اجرای طرح‌های مسکن درقالبهای مختلف و همچنین سکونت گاه‌های غیررسمی رفع می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن نیازمند همکاری مردم است که در این راستا طی نشست ها و جلسات متعدد در طول ماهها با اهالی و صاحبان اراضی‌ با حضور شهردار و شوراها درمحل فرمانداری در محلات هدف بازآفرینی شهری توافقات نهایی با مالکان حاصل شده و کار تصویب نهایی طرح جامع شهر گرمی با جدیت دنبال می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: بهبود شاخص‌های توسعه و رسیدگی بیشتر به مطالبات مردمی از مسائل مورد توجه درشهرستان بوده و براین اساس طی خواسته های دیرینه اهالی شهر، در قالب این طرح تلاش شده است کارتعیین تکلیف اراضی منطبق با نیازهای مردم و توسعه پایدار شهری و همچنین موضوع تغییر کاربری آنان جهت استفاده عمومی تدوین و اجرایی شود.

مولایی اظهار داشت: این طرح بر تعیین مناطق رشد مطلوب برای یک شهر یا منطقه شهری تمرکز دارد و ایجاد فضاهای اجتماعی بیشتر، بهبود کیفیت زندگی شهروندان را از جمله مزیتها و اهداف این طرح می توان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل