تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 9:02
7 بازدید
کد خبر : 1492

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

با خدمت صادقانه ادامه دهنده راه شهدا باشیم

با خدمت صادقانه ادامه دهنده راه شهدا باشیم
فرمانده سپاه ناحیه گرمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با خدمت صادقانه به مردم در پست هایی مختلف ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی سیفار،  سرهنگ غفور مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در جلسه شورای اداری گرمی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز اگر شهدای ما گمنام هستند اما مشهودتر از همه بوده و در بین ما عزیز هستند.

وی با بیان اینکه شهدای ما با ایمان به اهل بیت و حضرت زهرا (س) در میدان نبرد حضور یافته و به دل دشمن می زدند و همین موضوع رمز پیروزی ملت ایران بود، افزود: جوانان شهادت‌طلبی که نگاهشان به انگشت اشاره امام بود در برابر کفر ایستادگی کرده و کمر استکبار حهانی را شکستند لذا ما مدیون خون آنها هستیم و باید راهشان را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: امروز وظیفه داریم با خدمت صادقانه در پست هایی که در اختیار داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم چون آرامش و مسوولیت هایی که امروز ما در اختیار داریم ارمغان ایثار و فداکاری آن ها است.

وی در ادامه بر فضاسای شهرستان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسمات مختلف با حضور پرشور مردم و مسوولان در برنامه های مناسب با این ایام تاکید کرد و گفت: فضاسازی ادارات و سطح شهر، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران از اولویت برنامه ها است که باید در اولویت اجرا قرارگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول