تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 مهر 1403 - 10:25

رئیس اداره پست گرمی گفت: رشد 25درصدی مرسولات پستی در بسته بالای 2کیلویی، نشانه رشد و رونق گرفتن خرید و فروش اینترتی می باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی سیفار، یوسف شیرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی ، با بیان اینکه در جهان مدرن کنونی با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از خدمات به فراموشی سپرده می‌شود و جای خود را به سیستم‌های جدید و به روز می‌دهند که در این خصوص هر چند شرکت ملی پست از این توسعه و پیشرفت‌ها بی بهره نبوده و خود را به روز کرده اما پست از آن مدل خدماتی است که نقش و خدمات اولیه آن نیز دارای اهمیت خاص است و چیزی ایجاد نشده که جایگاه این خدمات را بگیرد، افزود: به علت این‌که اصل و مبنا بودن مهم است، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین نسخه اصلی شود و به این دلیل است که جایگاه و اهمیت پست به قوت خود باقی مانده و دارای اهمیت خاصی است.

شیرزاده گفت: این مسائل و اهمیت این موضوعات باعث می‌شود تا این نهاد، را به عنوان یک نهاد حاکمیتی و خدمت آن را به عنوان یک خدمت حاکمیتی قلمداد کنیم و پست را از اهمیت ویژه‌ای برشماریم.

یوسف شیرزاده، رییس اداره پست گرمی گفت: رشد ۲۵درصدی در مرسولات بسته بالای ۲کیلویی نشانه رشد و رونق گرفتن خرید و فروش اینترتی در این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه اداره پست گرمی با ۱۱ پرسنل مرکز مبادلات بین شهرستانهای بیله سوار، پارس آباد، جعفراباد و انگوت می باشد، افزود: تعداد مرسولات وارده روزانه بیش ۵۰۰ بسته می باشد که ۴۰درصد آن بسته بالایی دو کیلویی می باشد.

رییس اداره پست گرمی گفت: از ۳۰۹ بسته تحویلی روزانه ۱۵درصد روستایی و ۱۵درصد به شهر انگوت و روستاهای این شهرستان اختصاص دارد.

وی ۳۵درصد مرسولات پستی در گرمی را تجارت الکترونیکی عنوان کرد که ۲۰درصد ان مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۵درصد هم مربوط به پوشاک و… می باشد.

خروج از نسخه موبایل