تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 11:51
49 بازدید
کد خبر : 1574

یک کارشناس مسکن:

عدم پایبندی بانک‌ها به ایفای تعهدات مالی بزرگ‌ترین مشکل مسکن ملی است

عدم پایبندی بانک‌ها به ایفای تعهدات مالی بزرگ‌ترین مشکل مسکن ملی است
نمایندگان استان اردبیل در صحن علنی مجلس مطالباتی از جمله تأخیر در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تأخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران و سیب‌زمینی‌کاران استان را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سیفار به نقل از «سبلان ما»، نمایندگان استان اردبیل این هفته در صحن علنی مجلس مطالباتی از جمله تأخیر در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تأخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران و سیب‌زمینی‌کاران استان را مطرح کردند.

انتقاد بدری از تأخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران و سیب‌زمینی‌کاران

 صدیف بدری  این هفته در صحن علنی مجلس ضمن تقدیر از نیروهای مسلح کشور و سپاه پاسداران در انجام موفقیت‌آمیز و غرورآفرین عملیات وعده صادق ۲، طی تذکراتی از تأخیر در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تأخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران و سیب‌زمینی‌کاران استان اردبیل از سوی دولت انتقاد کرد.

وی در ارتباط با گلایه مردم از کددار نمودن نخبگان و جوانان در آزمون‌های اخیر استخدامی آموزش‌ و پرورش به بهانه‌های مختلف نیز به دست‌اندرکاران برگزاری این آزمون تذکر داد.

نیکزاد: مجلس اجرایی‌نشدن قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را قبول نمی‌کند

علی نیکزاد در جلسه علنی این هفته مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی عدم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌خصوص برای فرهنگیان را قبول نمی‌کند. اگر دولت منابعی ندارد آن را اعلام کند البته هم که منابع هم وجود دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت قبل از آنکه با اعتراضات مردم به‌خصوص بازنشستگان مواجه شود نسبت به اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اهتمام داشته باشد و شیرینی را به کام مردم تلخ نکند.

بیوته: حراج گذاشتن اماکن ورزشی به معنای مولدسازی نیست

احد بیوته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی این هفته در صحن علنی مجلس با سؤال از وزیر ورزش و جوانان که با چه توضیحی مدیران کل استان به‌عنوان سرپرست‌های هیئت‌های ورزشی انتخاب می‌شوند؛ گفت: این مدیران به‌عنوان سرپرست‌های هیئت‌های ورزشی عرصه و میدان را بر ورزشکاران جوان اردبیل تنگ کرده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از فروش زمین‌های ورزشی در اردبیل گفت: حراج اماکن ورزشی به معنای مولدسازی نیست و ضروری است جلوی این اقدامات گرفته شود.

بیوته با درخواست از وزیر ورزش و جوانان که صدای ورزشکاران زحمتکش و افتخارآفرین اردبیل را بشنوید، گفت: اردبیل ورزشکاران نام‌آور و افتخارآفرین‌های جهانی بسیاری دارد که ما همواره حامی این قشر هستیم.

انتهای خبر/ ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول