تاریخ انتشار : جمعه 18 شهریور 1401 - 18:41
221 بازدید
کد خبر : 507

امام جمعه گرمی:

پیاده رویی اربعین تنها رسانه ای که دنیا را به تلاطم واداشته است

پیاده رویی اربعین تنها رسانه ای که دنیا را به تلاطم واداشته است
حجت الاسلام والمسلمین دکترصفری در نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی گفت: پیاده روی اربعین تنها رسانه ای است که دنیا را به تلاطم واداشته است واگر تمام رسانه های دنیا بخواهند آن را نشان ندهند و کم رنگ کنند عاجز خواهند ماند.

به گزارش سیفار، حجت الاسلام والمسلمین دکتر صفری در نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی گفت: پیاده روی اربعین تنها رسانه ای است که دنیا را به تلاطم واداشته است واگر تمام رسانه های دنیا بخواهند آن را نشان ندهند و کم رنگ کنند عاجز خواهند ماند.

امام جمعه گرمی گفت: زیارت اباعبدالحسین(ع) روح حماسی انسان برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را تقویت می کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین امام حسین ( ع) و با بیان اینکه زیارت اباعبدالحسین(ع) روح حماسی انسان برای مبارزه با ظsلم و دفاع از مظلوم را تقویت می کند، گفت: بدون تردید زیارت امام حسین (ع)  روح حماسی انسان برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را تقویت می کند. اینکه برای زیارت آن حضرت این همه پاداش بیان شده است به خاطر تاثیر زیارت امام حسین (ع) در تربیت روحی انسانهاست.

امام جمعه گرمی افزود: پاداش حیرت انگیز بر زائران حضرت در روایاتها آمده است که تازه اینها پاداش زیارت فردی است اما زیارت اربعین آنهم به این صورت که خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) اعم از زن و مرد، پیر و جوان با پای پیاده بین نجف و کربلا را پر کنند غیر از تمام آن پاداشها که برای زیارت امام حسین (ع) است دارد یک ویژگیهای منحصر به فردی دارد که حیرت آور است.

حجت الاسلام و المسلمین دکترصفری گفت : پیاده روی اربعین تنها رسانه ای است که دنیا را به تلاطم واداشته و اگر تمام رسانه های دنیا بخواهند آن را نشان ندهند و کم رنگ کنند عاجز خواهند ماند حتی در قلب آمریکا و اروپا به طوری رسوخ کرده که تمام یهودیان و مسیحیان و تمام مردم دنیا را وادار کرده درباره امام حسین (ع) مطالعه کنند.

وی افزود: پیاده روی اربعین حرکت جمعی به سوی امام و حجت الهی است همه می گویند لبیک یا حسین، لبیک یا مهدی. پیاده روی اربعین امام حسین(ع) را برای دنیا معرفی می کند و زمینه ظهور حضرت را فراهم می کند تا برسد آن روزی که حضرت قیام کند و خود را با همین امام حسین (ع) که پیاده روی اربعین به دنیا معرفی کرده است معرفی کند و بگوید «یا أهْلَ الْعالَمِ اَنَّ جَدّیَ الْحُسَیْن(ع) قَتَلوهُ عَطْشاناً»

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول