تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 10:23
172 بازدید
کد خبر : 611

استاندار اردبیل:

نشست سفرای کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار می‌شود

نشست سفرای کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار می‌شود
استاندار اردبیل از برگزاری نشست سفرای کشورهای عضو اکو در اردبیل خبر داد و گفت: جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل از طریق سفرا به کشورهای عضو اکو معرفی می شوند.

به گزارش سیفار و به نقل از سبلان ما، سیدحامد استاندار اردبیل عاملی شامگاه دوشنبه در دیدار با دبیرکل سازمان اکو اظهار کرد: با برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به دنبال استفاده حداکثری از این ظرفیت و معرفی جاذبه‌های استان در سطح کشورهای عضو این سازمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و نشست سفرای کشورهای عضو اکو اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و ما علاقمندیم که در حاشیه این مراسم مهمانان حاضر جاذبه‌ها و قابلیت‌های اردبیل را ببیند و سفیری برای معرفی اردبیل در کشور خود باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم با همکاری دبیرخانه اکو و سفرای کشورهای عضو در طول سال ۲۰۲۳ و در هر کشور یک روز را به معرفی استان اردبیل اختصاص دهیم و با برپایی نمایشگاه‌ها و برگزاری جلسات و برنامه‌ها در این کشورها پتانسیل‌های استان را معرفی کنیم.

عاملی ادامه داد: در دنیای امروز که تنش‌ها زیاد است توریسم و گردشگری کمک می‌کند مخصوصاً در کشورهای عضو اکو که به لحاظ فرهنگی نزدیک‌تر هستند در صلح و دوستی زندگی کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به لزوم افزایش ارتباط‌ها برای توسعه گردشگری گفت: با همکاری سفارتخانه‌های کشورهای عضو لازم است که در سطح شرکت‌های خدمات مسافرتی و تورگردانان استان اردبیل با کشورهای عضو ارتباطات گسترده‌ای شکل بگیرد و در راستای جذب گردشگران اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اعلام وصول